Norrland


I slutet av augusti reste jag ensam till Björkliden, Norrbotten där jag stannade i fem dagar. En fantastisk resa där jag fick bevittna allt från norrsken och mäktiga landskap till magiska soluppgångar och vyer. Jag ägnade mina dagar åt att vandra till vackra platser och fota i mängder.
Nedan följer en bildbomb med ett litet urval av allt det fantastiska som finns att beskåda uppe i norr!









































#1 - - ISA:

JÄKLAR vad vackert!! både miljön men också hur du fotar, hel del talang där kan jag tro.. läskigt med räven dock ;) haha. Mvh djurrädd ;)

Svar: Tusen tack! Så glad jag blir! :D Haha tror att räven är mer rädd för människor dock, den sprang iväg illa kvickt i alla fall ;)
-

#2 - - Jessica:

Åh så underbart fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
-

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

ALLTSÅ ÅH SÅ VACKRA BILDER! Vilken talang du har, helt otroligt!

Svar: Men ååååh tusen tack du! :D Du är sjukt duktig du med ska du veta! :D
-

#4 - - Madelene Englund:

Vilka vackra bilder :-) du har fångat de vackra med fjällen :-)

Upp